leoenans.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Op deze plaats willen wij jullie op de hoogte houden van onze reis naar Zambia. We zij natuurlijk wel afhankelijk van de internetverbing aldaar maar doen ons best om af en toe een berichtje te schrijven.

A.s zaterdag 16 februari vertrekken wij en op zondag 31 maart komen wij weer thuis.

We zijn nu volop bezig met de laatste voorbereidingen we zien er erg na uit maar het is ook best spannend.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Leo en Ans

Reacties

Reacties

Jeannette

Ik ben heel erg benieuwd naar al jullie verhalen en avonturen. Heel veel plezier en een goede reis.

Groetjes Jeannette

Wendy

Veel plezier. Ik kan niet wachten om al die mooie verhalen te lezen ?

Sylvia

Heel veel succes daar, heel knap van jullie dat jullie dit gaan dien,respect??

Saskia

Wat een geweldig initiatief om vrijwilligers werk te gaan doen in Zambia in een tijd vol van luxe en overdaad in het rijke Westen. Geniet samen van deze fantastische ervaring. Liefs Saskia

Connie

Heel veel succes en plezier van déze onvergetelijke reis!!

Minou

Goede reis, Ans en Leo! Ik zal jullie volgen, want ik ben razend benieuwd naar jullie avontuur.

Willy en Maria

Leo en Ans, een hele goede reis geniet ervan het zal een hele ervaring zijn. Fijn dat jullie ons op de hoogte houden. Tot hoors.?

Hans en Tonnie

Wij wensen jullie een hele fijne reis
Geniet er van

Ingrid van Lamoen

Hoi Ans, en Leo natuurlijk,

Natuurlijk ga ik jullie volgen. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's.

Heel veel plezier,

Ingrid

Linda dieks

Heel veel (werk)plezier in Zambia!!!en we willen zeker op de hoogte gehouden worden...Veel succes

Helma

Een goede vlucht.

Wilhelmien

Goede reis en veel werkplezier daar.

Paula

Heel goede reis en veel werkplezier

Alan en Ellen

Goede reis en heel veel plezier en avontuur in Zambia.

Gradus en Jet.

Hoi toppers ik had al ge zegt dat wij super trots op jullie zijn, wij wensen jullie een goede en waardevolle tijd. Grt uit de cliostraat Gerardus en Jet.

Astrid

Wat een geweldig avontuur, geniet en maak mooie herrineringen??

Tonnie

Jullie hebben het zo te zien goed naar je zin
Geniet er lekker van ,hier alles oke

Agnes

Ziet er relax uit.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!