leoenans.reismee.nl

Vierde week

De vierde week zit er alweer op nog twee weken te gaan dit was de week van de verhuizing

Maandagmiddag hebben wij onze spullen opgehaald bij het gastgezin en zijn in het vrijwilligershuis gaan logeren

Maar zoals bij iedere verhuizing zijn er kosten aan verbonden wij hebben namelijk twee eenpersoonse klamboes en dat was perfect in het gastgezin daar hadden wij ieder een eenpersoons bed maar in het vrijwilligershuis hebben wij een tweepersoonsbed en dat werkt niet met twee eenpersoonse klamboes de eerste nacht nog wel geprobeerd maardat was geen succes ook paste de stekkers die we bij ons hadden niet maar dinsdag hadden al weer een vrije dag alle scholen waren dicht het was een of andere dag speciaal voor het kind dus konden wij naar de stad om een tweepersoonse klamboe en goede stekkers te kopen

We hebben deze week weer fijn gewerkt op ons projecten Leo heeft gemetseld en ik heb weer in de klas geholpen en smiddags op de homewerkclub

Verder maak je het vrijwilligershuis makkelijker contact met de andere vrijwilligers vrijdag zijn we mee op stap geweest eerst naar een coctailbar daarna naar twee dansgelegenheden en gisteren zijn we wezen bbq met de groep aan de oevers van de rivier was ook gezellig

Vandag zijn we naar een specifieke markt geweest en hebben onsverder wat rustig gehouden

Zo zijn julie weer op de hoogte tot de volgende keer

Groetjes Leo ans

Helma

Gelukkig Leo,
Ik zie je nu ook flink aan het werk.
Jullie hebben geen last van het noodweer dat Zambia.
Leuk dat jullie meer contact hebben met meerdere vrijwilligers. Geniet ervan.

Agnes.v.Domburg

Hé hé eindelijk een foto van Leo.
Mooi werk.???‍♀️

Gerda en Paul

Fijn om te lezen dat jullie het zo fijn henben geniet nog twee weken het is zo voorbij leuke foto groerjes paul en gerda

Carina

Nou leo flink aan het werk fijn dat jullie meer contact met andere vrijwillegers hebben lijkt me leuk om contacten te delen geniet van de laatste 2 weken groetjes carina

Anjo

geniet nog van de laatste weken. ben benieuwd naar jullie verhalen als je terug bent.
groetjes Anjo