leoenans.reismee.nl

De tweede week

Ik heb de hele week op school geholpen en ben 2 dagen bij de homeworkclub geweest het is er leuk om te doen de kinderen zijn erg enthousiast en hebben altijd goede zin

Leo heeft erg afgezien hij heeft handmatig beton aangemaakt en een vloer gestort in de volle zon het was die dag meer dan 36 graden maar ja je moet er wat voor over hebben

Zaterdag hebben wij een riviercruise gemaakt met de Quine of Africa hebben berschillenxe hippo,s gezien maar de krokodillen hielden zich schuil we werden wel verwend met een hapje en een drankje het was heel relext

Zondag zijn we naar Mukuni village geweest een dorp waar de mensen nog leven als heel vroeger een soort bewoond openluchtmuseum

Het is hier de hele week meer dan 35 graden geweest en heel vochtig op het moment dat ik dit zit te tikken valt er net een bui regen dat wat verkoeling brengt

zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte tot de volgende keer

Helma

Hier een groet uit Portugal.
Temperatuur is hier heerlijk.
Nou hopelijk hebben ze voor Leo een koud biertje voor al zijn inspanningen. Maar straks zal het resultaat een voldoening geven. Nog veel werkplezier. Wat zijn berschillendexe hippo’s.
En geniet van al jullie indrukken. Groet Agnes en Helma

Martien

Jullie zijn echt goed bezig moet veel voldoening geven dat je de medemens zo kan helpen en genieten jullie ook een beetje .Fijne tijd Gods zegen en groetjes van ons

Lieke, Lia, Nicole, Roos & Elle - team VW Travel Active

Respect hoor, Leo en Ans. Dat doen jullie toch maar even, in de hitte. Top! Wat leuk ook dat jullie de weekenden allerlei uitstapjes maken. Benieuwd naar jullie volgende avonturen!
Groetjes!

Inek

Succes en nog veel plezier.

Tonnie

Jullie hebben het goed naar je zin zo te zien
Heel veel plezier nog Gr

Jeannette

Volgens mij genieten jullie heel erg. Hard werken en leuke dingen beleven, nog heel veel plezier en geniet.

Ingrid

Respect voor het goede werk wat jullie doen. Wij zijn dan alleen maar verwende toeristen hier in Tanzania, maar we zien wel hoe hard mensen moeten werken om wat voor elkaar te krijgen. Gelukkig kunnen jullie ookgenieten van de mooie natuur.

Ingrid

Wat een leuk klasje. En pap die stenen wil ik thuis ook wel! Dan zetten wij erop made by pap ?. Geniet er nog van. xxx.

Anjo

Geweldig wat jullie daar doen en dan in die hitte. Ik ben nu in Tenerife is het al warm. 25 gr. En ik wil al uit de zon. Groetjes en veel succes.

Paula

Respect voor jullie en wat een leuke foto van het klasje en de stenen die leo heeft gemaakt en dat in die hitte en wat fijn dat je in het weekend xo genoten hebt geniet ervan ??

Sylvia

Ja dat geloof ik, in die hitte, respect. En vinden de kinderen het niet vreemd dat je als blanke komt helpen of zijn ze dat gewend? Nog heel veel plezier.

Gerda en Paul

wat fijn om te lezen dat jullie het leuk hebben na al het werken ook mooie dingen zien geniet er nog van de komende weken de foto zien er mooi uit veel groetjes van ons en tot de volgende mail

Wendy

Super leuk om te lezen!

Wilma van B

He , wat Leuk om jullie te volgen , kunnen we mee genieten .
Ik lees en volg het met plezier ! Groetjes