leoenans.reismee.nl

De laatste week

Dit verhaal schrijf ik op het moment dat wij zitten te wachten in Londen op onze laaste vlucht naar Amsterdam wij hebben 3 uur overstap tijd dus en mooi ome t om onze laaste verhaal te schrijven

Het was weer een geweldige week Leo had een beetje pech ze hadden de muren al bijna op hoogte en toen kwam er controle en wat bleek het lokaal had maar 2 ramen en dat moesten er 5 worden van de inspectie dus moesten er stenen tussen uitgehaald worden maar het is allemaal gelukt ze waren allemaal verbaasd van hoe sterk hij nog is op zijn leeftijd hij heeft zijn droom waar gemaakt en neeft al die weken leuke interessante mensen ontmoet en mee gewerkt Ben waar hij vanaf bet begin mee heeft gewerkt ging gisteren morgen al vroeg op excursie maar kwam eerst nog afscheid nemen

Ik heb afscheid genomen van de klas en de kinderen een prese tje gegeven de beel school heefteen afscheidlied voor mij gezongen het was een leuk afscheid verder heb ik de hele week nog op de homeweerk club geweest

Leo heeft nog aan een nieuw project gewerkt er is een instantie die een heel klas lokaal gesponsord heeft en op de buitenkant moet nu de naam van de organisatie komen staan dat moet voor 8 april klaar zijn wa t dan is er in Livingstone een conferentie van die organisatie toen wij weg gingen was het nog niet af maar vrijdag is er een stel gekomen die hun daar nu mee bezig gaan houden

Het was een reis om nooit te vergeten ik zou tegen iedereen willen zeggen als je kinderen of kleinkinderen zoiets willen gaan doen hou ze niet tegen het is uniek met wat voor soort mensen je allemaal in contact komt de bewoners van het land maar ook alle vrijwilligers die komen van over de hele wereld van njong tot oud van Amerika Australie China Ierland Engeland en Nederland

Ik heb de dingen die ik beloofd heb allemaal kunnen doen een vlaggetje gescoord de boeken zijn verdeeld over twee scholen de bananen heb ik uitgedeeld en de jurkjes en de gilletjes heb ik bij kinderen bezorgd die het nodig hebben en verder heb ik nog schrifjes, potloden en puntenslojpers gekocht van sponsorgeld

Nu dat was dan op naar Amsterdam en dan met de kinderen in de trein naar Eindhoven

Astrid

Whow wat een geweldig werk hebben jullie gedaan en mooie herinneringen gemaakt.
Heel veel RESPECT voor jullie niet alleen maar over nadenken maar het gewoon DOEN XXXX

Helma

Fijne thuiskomst in een hele andere wereld. Met mooie verhalen en herinneringen.

Gerda

Wat een mooi verslag jullie hebben mooi werk geleverd nog een goede terug reis en tot gauw gr gerda en paul

Sylvia

O geweldig, echt respect en Leo heeft zijn droom waar gemaakt en jullie zijn een hoop ervaring rijker☺️

Carina

Geweldig zo,n reis en wat jullie gedaan hebben voor al Leo wens julliegoede reis voor het laatste stukje

Wilhelmien

Geweldig om jullie de afgelopen weken te volgen in jullie verblijf daar. Geweldig wat jullie daar hebben gedaan. Welkom thuis.

Jeannette

Welkom thuis!! Ik ben heel benieuwd naar al jullie verhalen en foto’s. Tot snel!

Ton en Ria Sprengers

Welkom thuis!
Fijn dat jullie weer thuis zijn.
gr. Ton en Ria

Wilma

Geweldig , daar wat je hebt gedaan , met zoveel liefde , super man , goeie reis terug , tot ziens op de club , dikke knuffel van me , ook voor je vrouw WHAAW????

ton en Lisbeth Bulte

Leo en Ans,
Een beetje late reactie op jullie prachtige mail en werk de afgelopen weken.
wat fijn dat jullie dit hebben mogen doen, en samen, ook heel belangrijk.
Nu zijn jullie weer thuis en wat zullen jullie er nog veel over vertellen aan jullie dierbare.
Wat een ervaring.
Het zal weer wennen zijn hier.
Hartelijke groeten Ton en Lisbeth Bulte

Gradus en Jet.

Wat een super vakantie

Josine

We hebben jullie gevolgd hoor! Wat een ervaring! Blij dat jullie weer heelhuids terug zijn. De verhalen horen we wel weer in Scoury! X