leoenans.reismee.nl

De vijfde week

Alweer een week voorbij wat vliegt de tijd nog maar een week te gaan

Afgelopen week weer fijn gewerkt op onze projecten je leert de kinderen steeds beter kennen en dat maakt het nog interessanter en leuker ook de bouw schiet al aardig op er is bijna een klaslokaal klaar

Verder kregen we deze week onverwachts bezoeek uit Nederland ze stonden s,morgens om half acht al aan de poort Bas hij heeft vorig jaar hier drie maanden gewerkt en was met vrienden in Zambia hij wilde zijn vrienden laten zien waar hij gezeten had en was ook benieuwd hoe de bouw er nu voorstond

Wij hebben in Nederland contact met hem gehad via de mail het was bijzonder om hem nu hier te ontmoeten

Verder hebben we ook nog een avond gefreubeld met een vrijwilligster uit Columbia die was een les aan het voorbereiden voor haar project en moest 18 hartjes maken waar touwtjes door moesten dus die kon wel wat hulp gebruiken

Donderdagavond was het volle maan en toen zij we naar de waterval gegaan want als het volle maan is verschijnt er s,avonds een regenboog boven de waterval het was bijzonder omdat mee te maken helaas zijn de foto,s niet gelukt

Ons laatste weekend is iets anders verlopen dan gepland Leo kreeg vrijdagavond diaree en had zaterdag last van zijn maag en buik hij heeft zowat de hele dag op bed gelegen en ik heb wat gelezen en gepuzzeld

Vandaag ging het alweer een stuk beter en zijn we naar de stad gewandeld om wat cadeautjes te kopen voor de kinderen

Morgen weer aan het werk nog een week genieten van alles hier en dan met mooie herinneringen naar huis

Zo zijn julkie weer bij tot de volgende blog

Groetjes Leo en Ans

Helma

Geniet nog van deze week en een goede vlucht naar huis.

Gerda en Paul

Inderdaad de tijdt vliegt geniet nog van de laatste week zo te lezen is het een hele mooie ervarng kan je thuis nog lang van na genieten fijne week gr paul en gerda

Sylvia

O wel balen dat Leo ziek is geworden het laatste weekend.
Geniet nog van jullie laatste week en alvast een hele goede terugreis gewenst.
Groetjes Peter en Sylvia.

Ton en Lisbeth.

Wij vinden het bijzonder leuk om jullie verhaal te mogen lezen.
fijn om te lezen dat Leo weer is opgeknapt.
En inderdaad de tijd vliegt, wij wensen jullie nog een fijne week en een goede vlucht terug.
Hartelijke groeten Ton en Lisbeth Bulte

Anjo

Geniet nog deze week en een goede terugreis. Wat zijn jullie een mooie ervaring rijker. Ben benieuwd naar jullie verhalen.

Ingrid

Wat een leuke foto's weer. Gaat papa nog mee maken dat het klaslokaal helemaal af is? Leuk dat jullie Bas nu in het echt hebben gezien. En mama hoeveel kindjes zitten er wel niet in je klas? Geniet er nog heel erg van en tot volgende week ?

Jeannette

Jeetje jullie gaan alweer de laatste week in, gaat echt heel snel. Geniet van deze laatste week, goede reis volgende week en tot snel.

Carina

Wat een mooie foto,s jammer dat Leo ziek is geworden geniet van jullie laatste week wens jullie goede reis terug

Tonnie

Ja zo een dagje goed ziek heb ik maar al te vaak meegemaakt ,niet leuk maar normaal in die landen
Gelukkig heb jij dit niet Ans
Geniet nog van de laatste week want deze gaat nu extra hard
Gr van ons

Paula

Wat vliegt te tijd geniet nog van deze lastste week en heel goede terug reis ?