leoenans.reismee.nl

De eerste twee dagen

Zijn niet zoals afgesproken in het vrijwilligers huis maar in een gastgezin zijn maandag eerst naar een uitlegmorgen geweest en in de middag de stad verkend vandaag heeft leo stenen gemaakt ik heb op school gewerkt od ons allebei goed bevallen vanmiddag nog op een ander project geweest om kinderen te begeleiden bij hun huiswerk of een leuke ander activiteit

Helma

Nu al de eerste kennismaking achter de rug. Hopelijk kunnen jullie ook foto’s op jullie blog zetten. De stenen maken gaat dat in een mal.

Gerda

Wat leuk dat het nu echt is begonnen geniet er van ook als je vrije tijdt hebt

Anjo

Goed begin. Leuk om jullie reis zo mee te maken. Veel plezier en genieten daar. Groetjes.

Paula

Wat leuk om al bij een gastgezin te verblijven en al aan het werk geweest succes samen

Wim

dus niet acclimatiseren maar meteen er tegen aan, net als dat het bij de wintersport , werk ze en geniet ook vooral.

Carina

Fijn dat de reis goed is verlopen de foto's zijn mooi het huis ook ziet er best luxs uit gaanjullie een beetje wennen maak er een mooie tijd van wist niet hoe ik moest verzenden daarom zo laat een reactie

Carina

Wat een mooie foto"s word er blij van doet me weer denken aan onze vacantie geweldig morgen weer aan de slag